stay away , thank's. . .

Robban wants me to stay away from the kitchen haha , jag fick iaf den känslan när jag försökte lägga mig i hans underbara matlagning lite , jag fick pressa vitlöken ( för att han inte vet hur man skalar den ) iaf , så delaktig har jag varit ;P men jag ska nog bara vara nöjd , för hans mat är den godaste : ) det enda man får hålla lite koll på ibland är hans kryddande , om han får krydda helt åh hållet som han vill så är det nästan så att det ryker ur öronen ibland :P

vi har varit åh köpte biljetter t julmarknaden vi ska på , med carro peter mfl : ) Jag hade på mig mina nya uggs och dem var rent av livsfarliga. Jättehala , Robban fick gå åh hålla i mig haha. Peter ville "kröna" mig , så säger tydligen skåningar ist för mula haha , har hört många olika varianter av just det ordet , men det heter ju mula , right? Jag slapp iaf bli krönad men istället så kastar sig robban på mig i en nedförsbacke åh som jag beskrev ovan så är mina skor väääldigt hala och det slutade med att jag gled några meter innan jag ramla baklänges och knäckte ryggen på både ett och två ställen haha , det gjorde ooooont! Men han har lockat med en massage som förlåtelse ; ) hihi. . .

hälsade även på familjen andersson en sväng , och vånkan gjorde oss sällskap till spårvagnen : )

XoXo ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0