some words are best unspoken. . .

Jag har en jobbig känsla i kroppen , jag vet inte vad det är men den tynger mig. Den får mig att känna mig dämpad och inte som mitt vanliga jag. Jag har tänkt mycket på en sak , som jag inte vill eller tänker dela med mig om här. Egentligen vet jag inte varför jag skriver de här ens , för jag vill inte att någon ska fråga mig sen vad det handlar om. Det känns som att jag inte kan säga det till vem som helst heller , åh jag orkar inte heller. Vet inte om det är därifrån den jobbiga känslan kommer but I guess so.

Jag undrar hur mycket du pratar om mig till henne , när jag vet hur mycket du sagt om henne till mig! Jag undrar om dina ord och "lyckoönskningar" är sanna eller om det bara är bullshit? Jag undrar om du stått på hennes sida från första början men fått det att verka som ngt annat för mig? Eller du har väl inte stått på någons sida kanske , jag trodde iaf inte det men när jag reflekterar såhär i efterhand så känns det som jag varit lite för godtrogen eller jag är nästan säker på det. . .hädanefter så behöver du inte fråga mer , du kommer inte få nåt svar , åh jag ångrar en hel del saker jag berättat för dig , jag tror inte att det stannat mellan oss två som jag sa till dig att jag ville när jag berättade. . .

Jag hoppas jag tar mig ur denna grop nu , det känns som jag varit i den ett tag nu, men att jag försökt förtränga åh dölja det...

Jag lovar , att innerst inne så vet jag! : )

Kommentarer
Postat av: Hannis

Snuttan.. Hur är det egentligen? Hör av dig om du vill prata, lyssnar alltid vet du, och det stannar mellan dig om mig, som alltid!! Puss puss <3

2008-11-07 @ 16:57:52
URL: http://hannawernhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0