Snackar alla tjejer skit (?)

Är det så att alla tjejer är skitsnackare (?) Med detta menar jag inte att jag är en ängel själv! Men i ärlighetens namn så tycker jag inte att jag snackar skit , om jag säger nåt så är det vad jag tycker/känner och jag kan även stå för det! Jag tänker inte skriva ut några namn men de som fick mig att fundera var 2 tjejer jag träffade i fredags på krogen! Det blev genast en massa skitsnack om en gemensam kompis till oss , eller till mig och den ena av dem iallafall. Snälla , tyck vad ni vill och håll det för er själva. Jag hade inte behövt höra det där för jag tycker inte likadant , känner inte likadant och blev bara j*vligt irriterad! Så hädanefter  - Don't tell me , Im not listening!

Det var iaf jättemysigt hos Patti ifredags , hon är min barndomsvän så det finns alltid så mycket att prata om. Hon hade gjort jättefint med bål åh grejer : ) senare mot kvällen/natten bar det av mot otten , mindre kul vilket jag tyckt senaste 5 gångerna jag varit ute. Jag tycker inte att det är kul gå ut längre (kors i taket). Sorligt också att vissa människor på dansgolvet inte förstår vad man säger. Om jag vill dansa med en person så gör jag det , om jag inte vill så fatta vinken liksom. . .

Igår blev det lugnt , vi var åh storhandla åh sen blev det mest en massa mys : ) Älskar dig pluttä♥ Jo juste , jag hann även med att ta sönder kattlådan/toan , jag skulle fylla på med ny sand åh så lossnar handtagen el vad det nu skulle föreställa så att hela kartongen svintung med sand landar på nåt konstigt sätt och gör så att hela skiten spricker!! Så idag måste jag försöka ta mig ut till Grizzly åh köpa en ny för Arken e stängt - MORR!


Atlas tycker Pyret är intressant :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0