skratt , gråt åh lite bråk :P

- för första gången på väldigt länge så blev jag full igår ( sådär roligt full )
- för första gången på väldigt länge så är jag sjukt bakis ( det börjar dock kännas lite bättre nu )

skratt , gråt åh lite bråk är nog en bra sammanställning av gårdagen : ) men jag hade iaf superkul. Vi var först hemma hos camilla åh henke åh förfestade. Elin var där , åh det är så kul åh träffa henne eftersom det inte blir så ofta längre. Men hon höll sig till varm choklad o mc donalds medan vi andra blev allt fullare åh fullare av våra magiska drycker :P Sen bar det av till Cromwell , tanken var att alla skulle ha stannat bara där åh inte gå nån annanstans men den planen förstördes ju ganska fort då några drog till hugo , hem osv. Men jag hade jättekul där iaf , vi dansade nästintill hela kvällen ( Jag har lite träningsvärk i låren idag , hmm ) : ) fyfan vad vi röjde när det var hardstyle , det borde dock spelas mer men Albin , dj:n måste tydligen ta hänsyn till " det vanliga folket " haha , även fast även han skulle vilja spela hardstyle från öppning till stängning. Jag tror carro fick en liten kick där , så nästa gång är det hon som följer med mig på club aqua - har jag bestämt ; ) hemfärden blev ju sådär lite mindre lyckad pga vissa saker , men tack peter åh carro , we love you! : )

Idag blir det åh slappa slappa slappa typ , jag börjar känna mig lite normal efter att nyss ha varit uppe åh diskat jordens största diskhög! Känner för åh ligga i sängen hela dan åh bara mysa till nån film. Robban ringde dock till carro och peter inatt åh bjöd hit dem på tacos idag , undra om de minns det ? Och undra om robban minns de haha. . .

nehe , later. . .

Kommentarer
Postat av: Candra

Det är så jävla synd att han inte får spela för mkt Hardstyle, för när han gör det blir det sånt drag, älskar att dansa till hardstyle D

2008-11-24 @ 16:48:16
URL: http://redhed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0