ska ni gå hem nu ?

Gårdagen var ganska mysig , vi var på hockey med Becca , Sean åh Phoenix : ) Det var typ 100 år sen sist jag var på hockey. När jag var yngre så missade jag inte en enda match - minns du Linda ? ;P Anyway , första perioden var bra men sen spåra det ur helt , det blev mål efter mål för mjölby. Men det roligaste var inte själva matchen utan det var en rad med gubbar/killar från mjölby som satt åh skrek som världens muppar. Becca tror de var från " En annan del av mjölby" haha , det såg faktiskt ut så och med tanke på vad de skrek så kan det inte ha varit på ngt annat sätt. När mjölby låg under satt de åh skrek en massa skit o var asförbannade , när de sedan tog ledningen så var de så j*vla nöjda men satt fortfarande åh muttra saker till hästens publik. När de var ca 5 minuter kvar av matchen började folk gå , anatgligen för att det var en självklarhet hur matchen skulle sluta. Då reser sig ena gubbfan upp från mjölby o vrålar: Ska ni gå hem nu? Ska ni gå hem nu? osv osv. . .haha det kokade lite inom mig ( finns ingen värre än mig när de gäller åh vara dålig förlorare , eller jo robban förresten haha ) men iaf , det var underhållning på hög nivå  - thank's a lot! ;P

Efter matchen blev det pizza åh andra avenyn c(=

Jag tror vårat samtal kan ha varit bra , jag fick ur mig en del som jag egentligen inte hade tänkt eller kände för åh säga men såhär i efterhand så känns de bättre att du vet. Och det känns som det jobbiga släppt en aning : ) Jag lovar , jag vet!


Ruffsigt hår åh puss i smyg ;P

Kommentarer
Postat av: Linda



Låter som en mycket trevlig helg.

Klart jag minns;)

Men shit va länge sedan de är nu!

Men de var riktigt roligt;)

KramKram

2008-11-10 @ 13:20:07
URL: http://hjartebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0