repris ?

jo , det känns som om att det blir en repris av detta. Det är verkligen inte vad jag vill , absolut inte. Jag/vi har varit där en gång åh det räckte. Jag trodde aldrig de skulle kännas såhär igen , det kändes så säkert men nu är jag inte lika säker längre. Varför blir det såhär (?) Jag ska försöka göra allt som står i min makt för att det inte ska bli en repris , men det finns ett hinder på vägen , eller jag tror att det kommer göra det iallafall åh gör de det  så vet jag faktiskt inte hur jag kommer ta ställning till det. . .

gåtor , gåtor , men det går inte skriva vad som helst i bloggen känns de som!


åh ni som läser nu , detta handlar inte om mig åh robban tänkte att de va lika bra åh säga det innan folk börjar fråga hehe : ) btw , så saknar jag dig redan pluttä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0