Porrig (?)

Idag har jag ätit myslunch med Becca , Vånkan åh Phoenix på stan : ) Det blev supergod sallad på PAUS , den var faktiskt lika god som fräckas . I väntan på att beställa så trängde sig en stygg liten tant sig före oss, efter att Becca beställt så sa hon som servera: " vem står på tur " då skrek tantfan : "Ja nu är det jag " haha , vi bara kolla på varann och lät henne gå före . När de sedan var vår tur sa hon innanför disken förlåt , jag vet att ni var före men tanten lät så bestämd så jag tordes inte säga nåt! - haha , det var lite roligt. Sedan blev det en liten sväng på stan , inne på Gina så greppar Becca nån porrig leopard klänning och säger glatt : emelie , den här skulle du ha ( nåt i den stilen ). Hon verkar ha fått för sig att jag är porrig av mig , och det stämmer väl inte ? :P åh inte nog med det så ser hon likheter i mig och diverse utvikningstjejer , Peyre tror jag det var haha - no way! Anyway , det har varit en mysig dag : )

Nu väntar jag på att Andra Avenyn ska börja ( : mysig serie tycker jag. .


Phoenix åh en flum mig i söndags när de var här på middag : )

Kommentarer
Postat av: jessica

jamen wtf du e ju en slut;) haha nävars nu ska ja inte va så elak som ja brukar, tror du robban kanske kan ha lust att fixa den där halva våden vi pratade om? så kan han få en klippning som tack kanske? puss puss

2008-11-04 @ 23:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0