Perfekta nyårsklänningen : )

jaaaa , idag har jag hittat perfekta nyårsklänningen : ) Har lagt undan den tills imorgon. Jag blev kär såfort jag såg den , jag åh carro typ rusa fram till den mihi. . .jag har nog aldrig haft klänning på nyårsafton tidigare men nu så kändes det bara så självklart att den skulle jag ha : ) btw , vad ska ni göra på nyår people ?

inte hänt så mycket idag , det tycker jag aldrig att det gör i veckorna. Men som sagt , jag åh carro var på stan en sväng. När jag kom hem var älskling i full färd med att laga mat så det bjöds på jättegod korvstroganoff åh ris :P Nu har vi nyss varit åh handlat lite , Becca åh dem kommer hit på middag imorgon : ) det blev ju lite knasigt igår vilket resulterade i att jag inte följde med till dem!

nehe , nu ska jag peppa min sötnos inför hans telefonsamtal haha - u can do it! : ) Älskar dig ♥

vånkan , u will always be my special one : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0