never again. . .

jahopp , lite update om gårdagen då. Först blev det supergod middag hemma hos carro - kött , klyftpotatis,  sallad , sås! Det var jättegott - thank's hun! Sen kom sara den rara , och carro ville desperat få mig full så det var bara att sätta igång, olyckligtvis så blev jag inte spec full - jag blir aldrig det längre , det är lite konstigt men kanske bra iofs?! Det blev en massa prat och det stora samtalsämnet var spöken , fråga mig inte varför? Men det slutade med att vi alla 3 var så uppskrämda att vi kissade med öppen dörr haha. Vi lyssnade på jättegammal musik , typ musik från när man var 15-16 : ) guu vad musik kan väcka minnen!

Sen bar det av till Hugo , och nu har jag bestämt mig - never again! Jag hatar hugo! Asso musiken som spelas där , är den konstigaste musik jag någonsin hört (?) Hugo är/var bra när det är letche annars inte! Folket faller mig inte heller i smaken tyvärr! Räddningen blev iaf att min sötnos också var där , det gjorde det hela mycket bättre♥ Carro håller på åh skickar lite kort från igår , dock inte spec roliga då de är tagna med mobil för att både jag åh sara glömde kamera :P men det är ju iaf nåt , lägger upp några såfort jag får dem!

btw , när carro är full så får hon dialekt som en sthlmsbiiaaaatch haha ^^


 

Kommentarer
Postat av: Candra

Hellre sthlmsdialekt än det jag får, jävla Örebro-gnäll-dialekt när jag är full, låter som jag vet inte vad o_O

2008-11-16 @ 13:27:56
URL: http://redhed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0