mördare!

Sitter hemma hos Carro åh Peter just nu , peter ligger åh läser , carro dukar för middag ( vi ska äta soppa ) åh jag chillar här samtidigt som jag kollar på one tree hill : )

vi var över hos Ida en sväng förut hon bor typ mitt över gatan , och när vi är påväg upp till carro igen åh går in genom porten så springer det in en råtta fort som tusan. Jag lyckades rädda den från att bli kattmat. Carro ringer sin hyresvärd som skickar hit en person för att ta ut råttan. Under tiden bad han oss hålla koll på råttan så att den inte skulle försvinna. Stackars lilla söta råtta , den var livrädd åh satt åh pep! Sedan kommer de 2 män , den ena håller i ngn städgrej och den andra i en träplanka. Jag sa innan de kom till carro att de kommer döda den. Men jag hoppades ändå på att det skulle jaga ut den eller nåt liknande. Jag säger lite nervöst: ni dödar den väl inte , ni tar väl bara ut den? Till svar får jag: Ne det är klart vi dödar den , det är skadedjur! Annars kan ju du lyfta ut den om du vill med alla dess bakterier! ARG! Jag tycker inte om folk som dödar djur , även om de anses vara skadedjur. DUMMA DUMMA! Jag borde ha jagat ut den själv innan de kom. . .

aja nu ska vi käka , later....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0