irresistible

phuu , nu har jag varit lite flitig en stund. Har dammsugit , dammat åh rensat ett skåp fullt med en massa skit :P Och så har jag varit ute åh gått med Tampas , grannens hund : ) han är så söt , men så staaark! Kändes som det var han som var ute åh gick med mig - eller det var nog så! Lovely weather är det ju som vanligt också , när verro ringde förut åh sa att hon var på väg till stallet så kände jag en stor lättnad över att inte ha häst just idag : )

På tal om häst , jag saknar Zelva lite hon var ju så gott som min hur mycket jag ville förra vintern - inte min , men jag fick ha henne närsom typ. Tänka sig att hon var så gammal som hon är. Man hade gått åh trott 12 men nu har de kommit fram att hon är minst 20! Men hon är världens mysigaste iaf , jag har typ varit livrädd för hästar hela mitt liv men Zelva blev min vändning : ) Kommer aldrig glömma när vi red ut , Jag , Vånkan , Johanna åh minns inte vad hon heter ( verros kompis från grällsta iaf ) vi galloperade som tokar på nån skogsväg ( damn vad fort de gick när jag tänker efter haha ) anyway , jag hade linne åh sport-topp. Linnet var dock lite stort och satt tillslut endast runt midjan på mig , sport-toppen hade en dragkedja framtill och det var inte lite nära att den knäpptes upp helt - fatta synen haha. Jag ser fortfarande vånkas garvattack framför mig!

nehe , nu ska jag pussa lite på min sötnos. Det finns inte ord för hur underbar du är. För 3:e fredagen i rad så kom han hem med rosor ♥


irresistible

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0