Idag hatar jag!

Idag hatar jag:

gnällkärringar , vilket jag fick uppleva nyss. En granne till oss var så förbannad över att jag ställt en soppåse utanför dörren åh inte slängt den på momangen " Det vore bra om du kunde slänga dina sopor , det finns inte plats för dem i korridoren , och din granne han är ju inte klok " sa hon och pekade på hans skit som står utanför dörren. Den irritationen kan jag dock förstå för där står en hel jävla hörnsoffa el nåt utanför hans dörr + kartonger! Men snälla lilla tant , skaffa dig nåt roligare att ödsla din energi på! Åh sluta , röka åh supa så kanske du slipper se ut som du ska stupa såfort du tar ett steg framåt! Grejen med denna tant är att ena dagen pratar hon på åh är världens trevligaste. Andra dan så går hon åh muttrar för sig själv , hälsar inte osvosv.

kom nyss hem från stan , har varit åh köpt klänningen : ) wiwi. Ska sätta igång åh städa lite , förstår inte vad det är med denna lägenhet den dammar ihop på 2 sec känns det som - så jaa , idag hatar jag damm också!

talk to you later. . .

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Va fint med klänning på nyår.

va blev de för klänning? Köpte du den?

Allt bra med er annars?

Kramar

2008-11-21 @ 15:13:40
URL: http://hjartebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0