I don't wanna know

varför får jag alltid veta mer saker än jag vill åh klarar av (?) har jag bett om att få veta vissa saker - NEJ! När jag vill veta ngt så är jag aboslut inte blyg för att fråga , så om jag inte ber om att få veta snälla låt det bara vaaaaa...

gårdagen var helt okey , lite segt först men det kom igång mer efter ett tag. Jag åh Erica fick veta en väldans massa om Rikards fantasier åh önskemål haha - mer än vi ville veta kanske ^^ Jag undrar om Erica fortsatte sin "strejk" väl hemma haha , har svårt åh tro det faktiskt ; )

Jag är förtillfället sjukt seg , jag sitter i sängen åh geekar lite här vid datan åh Robban i soffan åh "gosar" med Pyret bläh :P gissar på att det blir en lugn kväll , om inget oväntat dyker upp (?) det brukar kunna hända. . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0