easy to forget

Hey you people!

Vaknade nyss , som vanligt så har jag drömt en massa konstigt. Denna gång att jag bodde typ i Sthlm , jag hade börjat umgås med ett helt nytt tjejgäng , jag glömde bort deras namn hela tiden de var utländska åh hade jättesvåra namn , iaf det var sommar åh superhärligt. Vi åkte tunnelbana när det plötsligt kom på en annan tjej åh börja slå en av tjejerna jag var med , riktigt ordentligt asso. Sen handla typ hela drömmen om att vi var jagade bland en massa klippor vid vattnet , upprepade ggr så satt jag åh försökte lära mig allas namn - haha helt sjukt! Åh innan jag vakna så drömde jag att mamma skulle ha barn. Igår drömde jag att jag jobba på Indiska åh nåt om min granne som jag inte riktigt minns. Jag förstår verkligen inte varför jag drömmer så mycket (?) eller jag har hört att man drömmer nåt varje natt men att man inte minns de dagen efter , men de känns som jag alltid minns ;s aja. . .

tänkte gå upp åh fixa tll mig lite nu sen åka till stan åh lämna tillbaka ett linne jag köpte för ett tag sen som jag har kommit på att jag väldigt sällan kommer använda vilket känns ganska onödigt!


guu vad det är lätt åh glömma i stundens hetta ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0