bloggtorka ?

bloggtorka? Jo vissa dagar känns de som att man verkligen inte har nånting åh skriva. Iallafall inget roligt som skulle intressera er som läser :b Jag ska straxt möta carro , vi ska promenixa vilket vi har som mål att göra varje dag nu - vi får se hur länge vi håller det mihi , men jag tror på oss ; )

efter det ska jag gå till mamma åh kolla om hon har ngt "hyllplan" till garderoben. Robban skulle vara lite rolig igår åh gömma sig i min garderob när jag kom ur duschen. Men innan han hoppade in i garderoben så hängde han sig på hyllplanet för att se om det skulle hålla och det räckte med det så braka hela skiten haha. Så nu ligger en stor del av mina kläder i en hög och robbans plan är ganska körd ;P haha...

måste gå nu , later sötnosar. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0