believe me , Im tryin. . .

Hur länge ska det finnas där , jag är trött på negativa åh tråkiga tankar nu! Jag skrev i tidigare inlägg att jag aldrig varit med om ett svek nånsin. Men när jag tänker efter , så ser jag det där som ett svek. Det var något som gjorde mig sjukt ledsen och som satte sina spår ganska bra då jag fortfarande inte släppt det helt. Jag kan inte förstå hur du tänkte eller hur du ens kunde (?) Men jag trodde väl nåt helt annat än du. . .jag kanske var lite svårt den tiden , jag tror inte du riktigt fick nåt grepp om mig. . .men det gör inte saken ogjord och heller inte mindre smärtsam. . .

satsar på en lyckad dag/kväll/natt med carro iaf , hon kommer snart åh hämtar mig. Vi ska till systemet och lite andra affärer. Ikväll ska vi laga middag åh ha d riktigt mys , sen blir det ev lite raj raj : )

believe me , Im tryin. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0