älskling!

älskling , jag vill bara att du ska veta hur bra du är! Jag kan inte beskriva i ord hur lycklig du gör mig. Innan jag träffade dig hade jag bestämt mig för att aldrig bli så fäst vid någon igen , antagligen för att jag gått igenom en vädligt lång åh jobbig tid. Jag gjorde det slutgiltiga valet men bara för att man själv tar ett beslut så betyder det inte att det är enkelt , så ja den perioden var tuff att ta sig igenom! Men när jag väl lyckades , så kände jag mig så fri åh självständig. Det blev en hel del festande , en snabbis till Norge , mycket tid tillsammans med vänner - Jag kände mig stark och stadig! Sen dök du upp åh till en början var jag kluven och visste inte vad jag ville eller tyckte det var mest "spännande" men nästan direkt efter att ha lärt känna dig på ett annat plan så kändes de så rätt åh jag håller verkligen med ditt sms som du skicka igår - flirta med mig var det bästa du gjort!  : ) Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på vår "första tid" ihop : ) det pirrar i hela kroppen bara jag tänker på dig nu också. Jag är inte van vid att folk visar sån uppskattning som du gör. Du gör mig så sjukt glad och ofta genom bara småsaker du säger - du tänker säkert inte ens på det själv! Du fixar med små överaskningar då&då , dina söta mess , för mig så är du Mr Perfect : ) Du får mig att må grymt bra , du gör mig stark , du får mig att känna mig så älskad! Och jag hoppas verkligen att jag får dig att känna samma sak : ) Jag älskar våra dampstunder när vi springer omkring här hemma som två galningar och bombar varandra med vattensprutan , gräddkrig ;) , när vi ligger i sängen och visslar melodier som den andra sedan gissar ( haha ja vi är sjuka ) btw , så var jag riktigt grym på att vissla rederietmelodin haha! Jag älskar att ligga i sängen med dig en hel dag åh bara mysa , Jag älskar hur du tar i mig , JAG ÄLSKAR DIG!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-04 @ 15:03:19
Postat av: Hannis

Haha, Det är jag som skickade de första där de inte står nåt, de blev lite fel (A)



Ville bara säga att det gör mig så glad att "se" att du har det underbart med Robban!=)

Puss <3

2008-11-04 @ 15:05:34
URL: http://hannawernhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0