you never thought that I would let it go...

gomorron , jag är egentligen inte på humör för att skriva men gör ett försök iaf. Jag tror jag drabbats av bloggtorka igen , känner att det inte finns så mycket att skriva om. På ett sätt bra att de där mystiska inläggen som jag skriver i gåtor börjar avta , det måste ju betyda nånting , nånting bra faktiskt : )

helst av allt skulle jag vilja ligga i sängen åh sova nu , har sovit crap inatt. Men jag är uppe för att jag tvättar - wiwi. Enda chansen jag hade att tvätta innan vi åker så det var bara att ta sig i kragen åh kliva upp. Det som gör mig surare åh surare för varje gång jag tvättar dock är Robbans strumpor som alltid är ihopknölade som små bollar. Hur fräscht åh roligt är det för mig att stå åh veckla ut dem när han har jobbat i dem en hel dag osv. Det blir smisk när du kommer hem! ; )

 Var nyss åh posta mina kassakort och 5 julkort : ) Jag har nog aldrig skickat julkort förut men jag tänkte att nu är jag ju stor tjej så det skulle väl passa bra mohaha - vuxenpoäng! Jag hade inte tänkt att säga ngt till pappa , tänkte att det skulle bli en överaskning men han förstörde den direkt. Jag skickade mess åh frågade efter farmors&farfars + kusiners adress, pappas kan jag redan men det trodde inte han så då var han snabb med att säga: "Jaha , vill du inte ha min adress eller" åh för att inte göra honom ledsen så var jag ju tvungen att avslöja :P Btw , det är fan dyrt med frimärken!

nehe , ner i tvättstugan nu sen diska - bara roliga saker har jag för mig!

later dude's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0