Bästa tiden hittills?

Kommer man alltid sakna tider som varit åh tycka att de varit de bästa tiderna hittills? Jag menar inte att jag inte har det bra nu , för det har jag verkligen : ) men det finns tider som man saknar så förbannat mycket. Jag tror dock att jag ser tillbaka på dessa tider åh tycker de var så bra för att man var " liten " då , hade inte alls lika stort ansvar som nu , man bara gled omkring åh hade det så jäkla bra. Visst gick man igenom vissa jobbiga saker osv då också , men det var på ett annat sätt känns det som. Anledningen till att detta ämne dök upp i min skalle nu var för att "Timbaland ft One Republic - Apologize"  dök upp i spellistan och jag var totalt beroende av den när den kom åh den väcker många minnen...

Låten påminner mest om tiden på Jönsson , det var en sjukt rolig , jobbig , påfrestande , lärorik tid. Jag hatade detta jobb samtidigt som jag älskade det. Jag saknar när vi stod där alla tjejer åh packade åh tillverkade de där förbannade dvd-ställen , när vi hade damp åh for runt som tokar på hela lagret med de där "palldragarna" ( minns inte vad d heter ). När vi var så less på att packa att vi gömde oss nånstans bland alla soffor mm bara för att få vila/sitta lite , våra "egna fruktstunder" som var totalt förbjudna egentligen haha , man satt ständigt på vakt ifall chefen S skulle komma åh om han råkade komma på oss så aaaoooh , vilket härj det kunde bli!

När ni tjejer försvann , stod jag ensam dåodå - jag förstår helt ärligt inte hur jag pallade! Ett mörkt j*vla rum , betonggolv , gröna plåtväggar åh inte ett fönster  ( sista tiden hade jag riktig ångest över att gå till jobbet ) Min räddning var väl Tommy åh Stefan som gjorde det hela en aning lättare iaf. På tal om Tommy , guuuuuud vad jag avskydde honom ibörjan. Jag tålde honom inte , såfort han öppna käften så var jag som en huggorm haha. Han var typ 28 och jag tyckte hela tiden att han trodde han var så mycket bättre åh att han alltid visste bäst - Det trodde/tror han iofs han bara är sån. Det roliga var att han märkte att jag hade sjukt svårt för honom , åh han tyckte det var jätteroligt vilket resulterade i att han gjorde allt för att irritera mig. Jag minns lappen han satt upp på väggen typ andra dan han var där , jag ska ladda upp den sen för jag har den på datan haha. Jag tror det var den lappen åh hans dumma smile som gjorde att saker blev som de blev. We becamed best friends ;P Åh jäklar vad roligt vi hade när jag insåg att han inte var så dum som jag hade tyckt från början. Våra snöbollskrig inomhus , smsmaraton fast vi oftast satt brevid varandra haha , inventering av alla lador som egentligen borde ha varit sjukt tråkigt men som var sjukt roligt , mariocart , hardstyle på högsta volym. Jaa btw , det var han som gjorde att jag fick upp ögonen för den musiken : ) Vi hade sjukt roligt ihop!  Åh stefan var en riktig sköning han också , haha : ) mitt cykelsällskap. Jag minns första dan när vi såg honom , vi tyckte alla att han var mammamaterial och ville smygfota honom haha. Sen kom Lina , åh det kunde inte ha kommit ngn bättre. Fan vad roligt vi hade åh vad skäll vi lyckades få under tiden där haha , but S I know u liked us! 1 år och 2 månader av mitt liv som jag aldrig kommer glömma , kort efter detta drog jag till Norge. . .

Jag kom också att tänka på en tid i mitt liv , när jag var 14-17 typ. När livet var så okomplicerat och man bara flöt med.

- Första fyllan hos Sjödin haha , som slutade med att R åh J i stort sett fick bära hem mig.
- När jag tog min första snus åh tyckte jag var asball , slutade inget vidare!
- Alla nätter vi samlades i centrum för att sedan hitta på en massa sattyg och roligheter
- Carros åh Vånkans fest , haaa : ) Johnsson kommer jag sent glömma , när han pratade med tavlorna(?) och när jag åh vickan skulle hem , hon skulle bli hämtad av sin mor åh vad gör hon, JO ramlar precis framför bildörren haha...

- Lindas åh min tid med alla de andra på Gustav Classons ; )
- CarroS:s åh min tid - lång historia...

Jag skulle kunna fortsätta. . .

Kommentarer
Postat av: Carru:)

haha fyfan jönsson:P Det heter pallkragar förresten;)

2008-12-06 @ 23:32:36
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0