Jag ska alltso äta pulla!

klockren kväll/natt igår : ) vi var först på Flygeln där det bjöds på jättegod mat åh underhållning. Wallmans var verkligen jättebra åh underhållande. Och jag förstår att du trivs på ditt jobb älskling , grabbarna om man nu ska kalla dem så ( eller gubbarna ) var verkligen jättetrevliga och roliga , likaså deras respektive. Chefens tjej var klockren haha : ) Efter detta begav vi oss till stopet för en öl/cider , lugnt men mysigt ställe. Sen drog sig ena paret hem då de har småbarn hemma. Men chefen åh hans tjej var sugna på mer , så vi 4 begav oss till Palace. Jag har väldigt svårt för palace men igår var det riktigt roligt. Vi dansade åh drack som tokar åh gick hem nästan vid stängning!

Roligt att man kan ha så himla roligt i "vuxet" sällskap : ) Och man tror inte att vuxna människor pratar så mycket snusk som de gör hahaha ^^, Robban skickade nyss ett mess till sin chef åh tacka för igår osv. Till svar fick han: " Tack själva , ta det lugnt i sänghalmen nu " haha , sköne. . .hel rolig kväll igår iaf.

Ikväll blir det lugna puckar , vi ska till vadstena imorgon med carro , peter och en väldans massa andra på julmarknad. Martin åh Erica ska ha lite fest ikväll så om det bär av dit ska jag iaf hålla mig nykter.

Diana ( chefens tjej ) - vad är detta då?
C - Det är kyckling
Diana: Jaha , så idag ska jag alltso äta pulla!

hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0