back in town

jahap , då var vi hemma igen. Kom hem runt halv 7 imorse. Sov till ca 11 åh då pallra jag mig upp för att packa upp åh städa , det såg ut som f*n här hemma efter katterna. Och så luktade det väldigt väldigt unket. Jag letade åh hade mig för åh se om katterna gjort ngt det inte borde men nepp. Tillslut fan jag orsaken , en rutten mus inne hos pyret (ormen) som hon helt enkelt inte hade käkat så den låg där inne åh bara stank , fyf*an så vidrigt asso! VIDRIGT! Men nu har jag iaf städat klart åh packat upp så nu kan jag chilla lite. Jag hatar oordning åh stökigt , kan inte koppla av förrän jag fixat allt hehe : )

buss åh tågresan hem var som vanligt förjävlig , på bussen mådde jag illa som en tok. På tåget var det bara allmänt oskönt hur man än satt så var det hårt åh inte skönt. Jag åh Robban var lite hemska åh satt åh kommentera människor som gick förbi åh det var väl inte det snällaste saker vi sa men som sagt det visste ju bara vi om åh vi gjorde det i brist på att göra ngt o för att vi var så sjukt trötta haha. Det gick så långt att även mamma satte igång - " Pösmunken" hahahaha.

Det är skönt att vara hemma , men jag saknar snön : ) men idag är det ju inte regn iallafall. Ska ta en dusch nu sen blir det ut till restad som lovat. Vi ska käka , byta julklappar åh sova där...mysigt!

Lägger upp lite kort , det kommer mera imorgon el senare...







Kommentarer
Postat av: Carro!

Mysigt det ser ut på bilderna!:)

Skönt att ni e hemma igen tycker jag ialf:D

Puss på dej!

2008-12-26 @ 22:48:24
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0