I wanna get in trouble , I wanna start a fight!

Ibland undrar jag verkligen hur männsikor vill att man ska uppfatta dem? Jag menar hur kan man vilja att folk ska tro/tycka att man är en bitch , en skitsnackare , ngn som inte går att lita på i olika sammanhang åh ofta i de viktigaste situationerna när man verkligen bör kunna lita på varandra. . .Hur uppfattar folk mig? De som känner mig väl borde väl ha ungefär samma uppfattning om mig som jag själv har. Men de som inte känner mig då? Det spelar väl egentligen ingen roll vad folk som inte känner mig har för uppfattning men det skulle ändå vara kul åh veta : )

väntar på att vånkan ska bli klar istallet så att vi kan dra åh sola : ) Jag kanske borde vänta nån dag med att sola egentligen , jag såg igårkväll att jag faktiskt var lite röd häråhdär jag fick även känna på det när robban massera mig och klatcha till mig på rumpan - det sved en aning! Men idag är det bättre åh jag är uttråkad så jag tänker sola iaf! : )

Jag är sjukt trött på detta gråa åh deprimerande väder. Kan vi inte bara få snö åh riktigt kallt istället? Lite sol åh ljus? Näe , det ska väl fortsätta såhär i all evighet känns det som - positiva Mli!

nähe , om en stund drar jag iaf till solarieöarna. . .later. . .

Kommentarer
Postat av: Candra

Hmm.. känner jag igen den där bloggrubriken kanske ^^

2008-12-09 @ 21:36:45
URL: http://redhed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0