update från Vilhelmina : )

Hallo , passar på åh uppdatera er lite : ) vi har det superbra här uppe åh det är verkligen riktig vinter med massor av snö. Kan inte bli bättre. Jag åh Robban var nyss ute åh åkte scoter - skitroligt! Nu pysslar vi med lite julgodis , just nu knäck. Robban är ute åh hjälper Jim ( min bror ) åh Frida ( hans fru ) i ladugården (stavning?) åh jag o mamma passar alla barn. Grabbarna sitter mest klistrade vid tv:n åh spelar ap-buzz som vi hade med oss. Åh Alma åh Lucas de minsta bygger kojja i köket! Det är verkligen fullrulle hela dagarna åh runt 8 på kvällen är man riktigt trött ;s ljudnivån är obeskrivlig men de är verkligen världens härligaste familj : )

Igår klädde vi granen samtidigt som julmusik spelades , det var så mysigt med alla barn. På tal om gran så ringde Becca imorse , hon skulle plocka ner vår gran igen då katterna inte kan ge f*n i den. Det hade vi ju eg förstått men vi ville ju så gärna hihi! Saknar mina små grabbar lite , åh min dröm om att Robbans orm käkade upp Atlas gjorde ju inte saken roligare. Men vi är ju snart hemma igen åh jag vet att de lever båda två ; )

Vi var iväg åh handla i ngn väldigt liten affär förut några km härifrån. "Maries" hette det. Bunkrade upp med lite gott åh Oscar fyllde kundvagnen med lös-snus haha...nee , nu ska jag hjälpa min kära mor som btw fått ryggskott =/ hörs om några dar om jag inte skriver nåt mer härifrån!

Robban min sötnos , du är bäst! Jag blir så glad när du säger "så som du gör". Jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Carro!

Heej bejb! De verkar som ni har de mysigt där..:) Vill önska er en god jul:P Pirrpirr, jag ser fram emot morgondagen! Peter hälsar.. Pusspuss

2008-12-23 @ 19:54:55
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0