finding my way back .

guu vad länge jag sov idag : ) åh skönt som tusan var det. Ska käka frukost åh fixa till mig lite om en stund sen jag jag ta en promenad ner till stan åh ge mig ut på jakt efter present ( er ) klapp ( ar ) igen. Men det är ju så sjukt svårt åh veta vad man ska köpa , spec när man inte är gjord av pengar ,  för dyra roliga saker att köpa finns det gott om! : ) 

granjäkeln åkte upp igår , men herregud vad trasslig julbelysningen var ( finns det trådlösa ljus? Isf satsa på det ) Jag tror Robban höll på åh trassla ut det där i närmare 2 timmar igår åh då var mitt tålamod slut för 1 tim och 59 min sen. Jag blev verkligen förvånad över hans tålamod som annars brukar vara kortare än mitt haha : ) Jag tror vi höll på åh pynta den mm fram till klockan 00 eller nåt. Men nu är den uppe åh det ligger massa fina paket under : ) vi ska bara köpa mer glitter för det var lite ont om det. Katterna har varit framme , så jag sitter laddad med vattensprutan! Men jag vet inte om det är granen eller paketen som är det roligaste. Det blir nog att stänga in hit när man går hemifrån iaf : )

C , sluta grubbla en stund. Låt det gå ett tag åh se hur det känns åh vad som händer. Huvudsaken är att ni pratat ut oavsett hur det känns nu efteråt. Jag vet inte om jag tycker att du kan göra så mycket mer just nu. Jag vill råda dig , som du alltid råder åh hjälper mig men denna situation är så komplicerad. Anyway , Im here for you!


Mammas vovvse Melker ( Jag är också delägare iofs ) , han tog hand om mig ilördags när jag var bakis ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0