hangover ,

goosh , vilken kväll det blev igår. Det blev lite fest här hemma , jättetrevligt. Det blev buzz , bra musik åh mkt dricka. Lite för mycket dricka för de flesta kanske. Väl ute så spåra det ur ganska rejält åh det slutade med att de flesta var arga , ledsna , för fulla åh stod åh skrek på varandra. Jag ber om ursäkt att ni blev inblandade i vårt tjaffs , det var inte alls meningen. Jag håller hellre såna saker utanför men ibland går det ju liksom inte. Sen att det är vissa som får agera Mli's personliga psykolog - host - carro är en annan sak , åh jag är glad att du alltid finns där åh att man alltid kan diskutera åh prata med dig ♥ Jag hoppas dock att det är lika frivilligt som det känns hihi. Carro åh Peter är allt bra åh ha ibland , visst älskling? : ) Men vårt tjaffs var väl inte det värsta =/ det är erat tjaffs jag tänker mest på idag , hur kunde det bli så? Visst att alkohol förvärrar allt åh allt blir mer dramatiskt , men det märktes tydligt att det finns väldigt mkt ilska , besvikelse åh osagda saker , jag hoppas verkligen det löser sig åh blir bättre. Men du , du behöver någon att prata med!

Idag har jag haft världens hemskaste hangover , jag kan inte förklara hur mitt huvud har känts åh hur illa jag mått. NU börjar jag känna mig lite lite normal. Vi ska snart följa med mamma till brur åh kolla deras nya hund de hämtade idag : ) Sen ska vi köpa käk åh bara chilla åh mysa. Vi har legat i sängen precis heeela dagen haha.

Ska lägga in kort från igår , men orkar inte precis nu - later : )

Vi har även bestämt , både jag , carro åh robban att vi ska lägga ner festandet for a while , det blir absolut det bästa! : )

Kommentarer
Postat av: Carru:)

Jaa allt va ju trevligt innan den knäppa kvällen! No more alcohol! Kiss*

2008-12-14 @ 09:45:49
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0