If it makes u feel better , go on

asso jag blir så förbannat trött på allt , på dig! Du får för dig en massa saker åh bestämmer dig för att det är så utan att veta säkert. Jag har inte skrivit om dig , du är inte mitt största intresse här i livet. Ska man behöva förklara varenda blogginlägg man skriver , skriva ut namn åh allting för att inte folk ska bli sårade åh tro att det handlar om dem? Det är det ju ingen annan som gör , inte ens du så varför ska jag behöva göra det? Vem är det som skriver om vem? Dina senaste 2 inlägg , tror du inte att jag fattar att du vill att jag ska känna mig träffad? Åh om det gör dig lyckligare , jag känner mig träffad. Grattis , det är väl den reaktion du är ute efter...du skriver en massa saker jag inte förstår åh antagligen inte vill att jag ska förstå , bara bli sårad av? "Jag vet saker som hon inte vill att jag ska veta... för seriöst, trodde hon att jag var den ända som blev såld occasionally?"  som sagt har ingen aning om hur jag ska tolka det. Men jag antar att det du antyder är att R gjort nånting mot mig som han inte borde ha gjort åh det är väl också vad du önskar?

Jag vet saker som hände innan jag åh R blev tillsammans , men jag kan ju aldrig veta säkert att jag vet allt. Så om du sitter inne på saker du vet som inte jag vet. Varsegod åh gotta dig i det.

R betyder allt för mig , jag älskar honom åh jag tvivlar inte på honom nu. Jag har alltid haft svårt att lita på människor , spec killar. Som jag skrivit tidigare jag vet inte varför då jag eg aldrig blivit sårad. Men rädslan av att bli sårad finns alltid där , kanske beror på dålig självkänsla jag vet inte. Jag vet egentligen inte vad jag ska säga....

det känns bara sjukt tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0