up n down

thank's for ur call , jag behövde det : )

Har nyss gjort mig iordning lite , har på mig en av de nya tröjorna jag fick igår åh jag är supernöjd : ) Justja , glömde åh säga det. Vi öppnade våra julklappar igår. Det blir för mkt åh släpa på tåg , buss mm spec när vi ska ha med oss hundarna + julklappar till alla barn åh det däruppe. Så vi bestämde oss för att öppna igår åh endast ta med en julklapp var att ge varandra på julafton : ) Jag blev iaf jättenöjd med sakerna jag fick av dig älskling , det var precis allt jag hade önskat mig. Mamma hade rätt när hon sa till dig att du skämmer bort mig hihi. Jag fick 2 tröjor , en kofta , jeanstights , en jättefin jacka , örhängen mm : ) Hoppas du blev lika nöjd med ditt!

väntar på att Robban ska komma hem , vi ska till stan åh köpa de sista julklapparna åh så tänkte vi käka ute nånstans. Sen blir det väl hem åh packa lite för det har vi inte ens börjat med. Tåget går 21.25 ikväll - hoppas man lyckas sova nåt!

Jag känner mig som om jag håller på åh bli sjuk. Ont i skallen åh ont i halsen - crap!

skriver nog ett inlägg senare ikväll , men det blir det sista på ngn vecka eller vad det blir. Om jag inte lånar datan däruppe förståss : ) take care people....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0