u can run but u can't hide

gomorron people : ) vet ni att jag har sovit 13 timmar denna natt - helt galet! Vi var ju på julmarknad igår på vadstena slott , hade aldrig varit på det innan så jag visste inte riktigt vad som väntade mig/oss men det var inte så imponerande som jag hade trott iaf åh det tråkiga , gråa vädret gjorde ju inte heller saken roligare. Jag gick åh frös åh var helt förstörd hela dagen typ , jag e ju väldigt åksjuk som jag skrivit om tidigare ( tror jag? ) så jag tog ju sån åkesjuketablett åh jag blir helt dåsig och trött av den så den gjorde nog sitt den också , den sitter i 12 timmar liksom. Sov på bussen hem , 2 timmar när vi kom hem , kollade på andra avenyn och när det var slut halv 9 så fick jag verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna. 21:58 kollade jag på klockan sista gången , sen decka jag totalt. Har vaknat några ggr av att jag frusit som tusan men varit helt dyngvarm :s Jag mår bra så vet inte riktigt vad de berodde på...

ska käka frukost nu , sen funderar jag på att gå åh sola. Men jag tycker verkligen inte om hälsostudions solarium , de är läskiga åh enda anledningen till att jag ska dit åh sola om jag nu gör det är för att jag fick ett solkort dit gratis av min granne , vånkan skulle följt med men hon hann inte. Törs jag själv? : ) hihi . Anledningen till att de är läskiga är för att ni vet övre delen av solariet , de brukar man ju dra ner själv så det hamnar ovan en liksom. På hälsostudion trycker man på en knapp så fälls de ner själv , jag får för mig att det ska fastna så jag inte kan ta mig ut mm haha. . .men jag ser ut som en likmask , så jag borde verkligen sola!

saknar min sötnos , trots att han bara är på jobbet åh kommer om några timmar : ) idag är de tydligen på otten åh fixar : )

På tal om otten , eller uteställen kanske jag ska säga. Folk pratar om att otten är sioså , det är så mycket utländska , man får inte vara ifred , folk/killar är på en. Javisst , det är mycket utlänningar (vilket inte gör mig nånting) men de där andra , det är ju exakt likadant på Palace , jag upplevde det iaf så i fredags. Mindre utländska men killarna som var där betedde sig ungefär likvärdigt med folket på otten. . .aja smaken är som baken : ) åh tur är väl det.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0