tjii fick jag! : )

Jag ska sluta mobba folk när de råkar säga fel , jag blev straffad fortare än kvickt efter att ha mobbat både R åh V haha : ) Jag åh Robban brukar skriva lite söta , mystiska , mm meddelande till varann på kylen dåodå. Åh jag gjorde det men han märkte inte det när jag ville att han skulle så då sa jag: Såg du meddelandet jag skrev till kylen på dig? Haha , gissa om jag fått igen! Fast jag erkänner inte min felsägelse utan säger bara att jag inte sa så ^^

älskling , vill bara att du ska veta hur älskad du är , du är det bästa åh finaste jag har! : ) ♥

Kommentarer
Postat av: Candra

Svar från min blogg : Vet inte när jag ska till Norrköping.. Men jag behöver verkligen ett Tequilarace ^_^ Har önskat mig Margaritaglas i julklapp oxå, man kan ju hoppas på det bästa :p

2008-12-11 @ 14:13:20
URL: http://redhed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0