trust me ,

det är nåt fel på mig , jag mår illa , är skakis , huvudvärk åh ont i magen - dock lite bättre nu! Jag hoppas att jag inte är på gång att bli sjuk nu när vi åker imorgon liksom. Ska försöka kurera mig på nått sätt idag...

Jag har varit åh handlat inför kvällen , som sagt Robban fyller år vilket innebär lite kalas : ) vi ska vara uppe i lokalen eftersom vårat kök är lite litet vid tillfällen som kalas där man ska käka osv. Så lokalen blir perfekt , det var pyntat med julgran åh ljusstakar mm så det var rätt mysigt redan innan jag börja pyssla : )

Igår när jag skulle fixa med robbans present ( kan tyvärr inte säga vad det är än ) så var jag så förbannat klantig att jag råka ha sönder en grej - tuuuusan vad arg åh besviken jag blev! MEN jag lyckades fixa det idag , stort tack till farbrorn i sin lilla butik som hjälpte mig : ) han såg hur frustrerad jag var åh hjälpte mig på stört , gratis tillochmed! You made my day! Åh jag tror du märkte det haha...thx thx

Jag tror detta med julgran var en dum ide , katterna är där såfort de tror att jag inte ser dem. De räcker med att jag kollar på dem när de är på väg dit så flyr de haha - tacka vattensprutan! Men som sagt , när jag inte ser så passar de på. Jag älskar mina små grabbar men fytusan vad de är bra på att skita ner åh ha sönder saker!

dammsuga nu , sen duscha - laaater...

Jag har större intressen än så , tro mig! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0