surprise surprise c(=

daamn vad jag är trött idag , skulle behöva hjälp med att hålla ögonlocken öppna! Jag gick inte åh la mig förrän halv 2 el nåt igår och det var länge sen jag var vaken så länge på en vardag. Först berodde det på att jag inte var trött helt enkelt sen berodde det på mina satans katter. Min mamma är bortrest i 2 veckor åh hon har också en katt. Jag tyckte synd om hennes katt då den endast har kattvakt som ger den mat o tömmer lådan typ så jag tänkte att det vore schysst att hon fick komma till oss. Först så struntade katterna totalt i varandra , sedan låg mammas katt endast under sängen åh morra medan Atlas gjorde sig till som en liten tönt och var efter henne hela tiden åh jama o lät på alla möjliga konstiga sätt , det hela slutade med att mammas katt bajsade 2 ggr på vardagsrumsgolvet och kissade en gång , då kände jag att det var enough så då fick hon gå hem igen. . . och det verkade hon överlycklig över så det var väl det bästa kanske : )

Jag har tvättat sen 7 imorse >.< , sista maskinen är ilagd nu. Men idag fick jag mig en liten surprise när jag kom ner i tvättstugan  , där stod 2 torkskåp varav ett helt nytt. Tidigare har de funnits två men det är bara ett som har fungerat , enda sen jag/vi flytta in. Äntligen , jag har varit asförbannad varje gång jag tvättat typ för att kläderna inte får plats o hinner torka mm. Jag tror jag har Erica att tacka för detta ; ) Jag bad henne klaga när hon ringde om hissen muhahah.

väldigt ointressant inlägg känner jag , vem vill veta när jag tvättar åh har mig haha. Det är dock många som skriver i sin blogg nästintill varje dag att det tvättar , åh städar mm. Hur orkar man göra det varje dag ? :s

älskling jag kan fortfarande inte sluta skratta: " Hur länge ska koken fiska?!" hahahaha. . . .
åh vånkan är inte bättre hon: "halan berga" hahahaha. . .


Kommentarer
Postat av: Vonkan

vänta du bara din jävel... ska nog komma på någe sjukt du ha sagt :P

2008-12-02 @ 13:21:21
URL: http://metrobloggen.se/VonkeliVunk
Postat av: Vonkan

vänta du bara din jävel... ska nog komma på någe sjukt du ha sagt :P

2008-12-02 @ 13:21:25
URL: http://metrobloggen.se/VonkeliVunk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0