standard?

buuuuurr - jag är stelfrusen , trots att jag duschat så varmt att jag nästan brände mig. Mina lilltåar är mer döda en levande känns de som. Jag åh Vånkan har varit hos Inger&Stefan , där bjöds de på kaffe , pepparkakor åh twist : ) sedan bar det av vidare till skärlunda , Inger åh Stefan skulle ha ridit men Volga hade tappat en sko så vi åkte dit för åh endast titta typ. Mindre trevligt bemötande fick vi ( eller dem ). Men den lilla tiden vi var där var rätt underhållande då en kvinna mer än gärna berättade lite väl mycket om sig själv :s Jag kunde inte hålla mig för skratt när jag dåodå möttes av  världens underligaste miner åh blickar från Inger åh Stefan haha , det var ungefär som garvattackerna som uppstod när S var i farten med att röka och tanken av hennes jättekonstiga näsa. . .Z:a är du trött? Ehm jaaaa , hahaha. . .Jag hann även bli impad av ngn äldre engelskman som var där o red , han hade bara ridit några få ggr och var imponerande duktig redan nu , men jag tror han slog i sin käraste ägodel i den där knoppen på westernsadeln haha , det såg ut så - stackare! :D

Sen åkte vi till Bullen , han var som en hel lerhög hela han men vånkan trallade glatt " Zäta , du tycker ju om åh borsta lera" så det var ju bara att sätta igång , åh det var rätt mysigt : )

Idag har jag 2 frågor jag ställer mig (?)

1) Är det standard att det i varje stall finns en riktigt skum jäkel och att mycket av allt prat är bakom ryggen på folk?
2) Hur kan en vuxen människa vara så förbannat löjlig att man gör en sån sak ? Och nu liksom. . .move on (?)

Kommentarer
Postat av: Vonkan

om du nu tycke att det e så mysigt att bosrsta lera får du mer än gärna följa med och göra det varje dag :D

2008-12-03 @ 21:54:14
URL: http://metrobloggen.se/VonkeliVunk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0