se upp för tros-lappen!

kom nyss in , jag gick åh sola som planerat. Mindre fräscht på hälsostudion asso =| det känns inte spec rent. Men lite färg fick jag iaf , åh där det syns mest är på min rumpa haha. Jag solade med trosor på , jag vet inte hur ni gör men jag känner att det är fräschare så , vet att endel solar utan. Det ni ska tänka på som jag inte gjorde nu är att se till att inte nån lapp från trosorna sticker upp eller liknande. För det hade min nämligen gjort märkte jag nu när jag kom hem åh kollade mig i spegeln ^^ jag har en vit liten fyrkantig ruta lite ovanför rumpan : ) not that cuteee....


Kommentarer
Postat av: Candra

Men där jag har solat så tvättar man alltid av solariesängen med bakteriedödande medel både före och efter man solar... Har inte ni så?

2008-12-08 @ 23:37:07
URL: http://redhed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0