perfect day

dagen började med att vi stressade upp åh begav oss till Jessicas salong , Robban fick ju klippning som tack för tapetseringen. Det blev skitsnyggt : ) han är så himlans söt min plutt. Sen ner mot stan för att inhandla all alkohol som ska förbrukas imorgon , köpa ny foundation mm. Åh Robban shoppade nya jeans mm : ) sen blev det storhandling med Becca åh Phoenix , thank's for the ride!

Efter det blev der fika här hemma , Becca tvingade mig till att spela lips åh sjunga med henne :P Så idag gjorde jag mina första performance för publik haha. Sen kom Carro åh Peter , lips fortsatte åh sen lämna jag åh robban dem här medan vi gick till mamma för att äta middag med henne , brossan åh Isabelle. Det var jättemysigt åh gott. Sista julklapparna byttes åh vi fick en jättecool massageolja , den såg ut som en tvål åh var i samma konsistens men vid kroppskontakt så smälte den åh då var det bara att massera - den ska nog komma väl till användning ; )

Resten av kvällen har vi spenderat med Carro åh Peter , de gick nyss. Vi kollade på film , bakade scones åh hade allmän damp som vanligt...örhängediskussionen var väldigt rolig åh höjdpunkten imorgon skulle vara om robban kom med ETT hängande örhänge hahahah...

ne nu ska vi mysa lite , sen sova : )


Kommentarer
Postat av: Carro

Skulle va kul om Robban tog ett turkost örhänge:D hehe Snälla bara precis i dörrn för o se hur Camilla o Henke reagerar.. haha

2008-12-31 @ 11:44:07
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0