Lista ut hans fantasier! ; )

Be din kille att ge dig upphetsande svar att fylla i luckorna med och läs sedan upp berättelsen för honom. Det blir defenitivt underhållande....Och upplysande.


klockan var (klockslag på dagen) _____ och vi kände oss lekfulla när vi befann oss på (ett ställe som normalt inte förknippas med sex) __________. Eftersom jag precis hade uppträtt i en show var jag klädd i (en klädsel för tjejer) _______ och av andra mindre uppenbara skäl var du klädd i (klädsel för killar) _________. Du lutade dig närmare mig och viskade: "Du ser till och med snyggare ut än (känd kvinna) _______________." Så snart vi var ensamma,  försvann vi hastigt iväg för ett snabbt dopp i (ngt du badar el simmar i) ________. Medan vi torkade, tog jag min (tillbehör) _______ och smekde den långsamt runt din (erogen zon) _______. Du tappade all kontroll och tog en (pryl från hemmet) __________ och förde den den förföriskt över min (kroppsdel) _________. Helt plötsligt gick du bort till kylskåpet och hämtade lite ( ngt ätbart och kladdigt) _________, som du tog med dig tillbaka. Jag åt det långsamt från din (kroppsdel) _________. Sedan hade vi passionerat sex i (antal timmar) _____ , och växlade mellan (ställning) _________ och (ställning) ________ innan vi fick orgasm samtidigt. Efteråt så (vilken aktivitet du vill) _________________ .


haha , hittade detta i comsmopolitan jag fick av Erica häromdan , ganska roligt ; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-02 @ 21:18:35
Postat av: Johanna

haha dne var rolig den =)

2008-12-02 @ 21:18:57
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0