klänning eller....inte?

Sista dagen på året , then it's 2009 : ) Jag ser fram emot ett nytt år faktiskt även om året som varit har varit underbart! Jag hade bestämt mig för att sova länge idag men det blev inte längre än 10 så here I am. Har suttit vid datan väldigt länge utan att göra nånting typ känns de som. Har försökt förstå det roliga med facebook men vet inte riktigt om jag lyckats ^^ Jag lyckades iaf ändra det till svenska ( ow redan ) åh det underlättade ju en hel del : ) vånkan , vf har inte du facebook som har allt annat har jag tänkt på ? ;P

pratar med carro på msn åh bland det första hon sa var "du ska ha klänningen ikväll" : ) Åh jaa I think so , jag är inte sugen på att ha klänning men har jag gått åh köpt mig en nyårsklänning åh varit helt förälskad i den i flera veckor så antar jag att jag borde ha den. Men mitt velande började iförrgår eller nåt , jag kände bara bläh för åh ha klänning. Jag känner bläh för det mesta när jag får den otroligt härliga tjejveckan! Jag känner mig typ allt annat än vacker!

Jag hoppas kvällen blir lyckad , det blir först middag hos Henke åh Camilla. Sen vidare till klockartorpet för lokalfest. Åh ingen sån ghettoklocketfest nu som alla säkert tänker ^^ vi ska mest umgås bland "vuxna" faktiskt , men de är lite halvtokiga de också så kvällen kan sluta precis hur som ; )

Ha en trevlig kväll  : ) gör inget som jag inte skulle gjort!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan!

Gott Nytt År!



Du måste lägga upp ett kort sen på nyårskläningen Nyfiken

Hoppas ni får en toppen kväll.



Kram L

2008-12-31 @ 14:52:01
URL: http://hjartebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0