Just hold me .

solningen igår kanske kunde ha väntat tills idag ? : ) Jag är ganska så bränd , mest i ansiktet åh på bröstet. Övriga delen av kroppen bränner jag mig sällan på , det blir oftast brunt direkt. Ansiktet brukar ta sjukt lång tid innan det får färg , jag brukar mest få fräknar : ) men nu ser jag ut som en kräfta ungefär åh det stramar ganska bra när jag pratar , skrattar osv. Men det lägger sig nog snart , bättre idag än igårkväll. Jannes första kommentar: du har möjligtvis inte solat? Ehm joo. . .

som sagt , Stina , Janne åh Mimmi var här en sväng igår. Det blev kaffe , glögg åh lite fika. Åh Stina hade med sig julduk till oss som vi hade bett om - thx a lot : ) robbans mamma är nog världens sötaste , så himla go!

Denna natt har jag sovit crap , jag som trodde att det började vända. Jag har drömt om ngn galen häst ( som btw var min mammas häst ) han hade ett namn jag nu i efterhand känner igen åh jag var livrädd för honom då han kunde sparka på alla möjliga sätt åh håll haha. Vaknade runt 5 och sen dess har jag varit vaken i stort sett. Jag hatar verkligen detta! Det enda som jag tror kan hjälpa mig är ett jobb , att komma in i rutin , få bli trött. Nu blir jag bara trött av åh göra ingenting åh det är värre än att vara utmattad av att ha gjort nånting!

På fredag kommer mamma hem , åh det ska bli så himla najs! Jag saknar dig , behöver prata med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0