Jag vet inte riktigt vad jag tyckte ;P

jag har väldigt dålig fantasi åh har inte sysselsatt mig med mycket idag därav har jag inte så mycket att skriva. Det är konstigt , ibland känns det som jag skulle kunna skriva hur mycket som helst (kanske inte intressant för er dock , ni är dåliga på kommentarer så man vet inte riktigt vad ni tycker , give me some mohaha) åh ibland vill jag skriva om saker som jag inte kan , åh ibland finns det absolut ingenting att skriva. . .

dagen har varit slapp , sov ju som sagt ute på restad inatt. Vaknade åh åkte åh handla lite sen blev vi hemskjutsade. Då laga vi mat åh så var det lilla jönsson ligan på tv. Den är ganska rolig : ) jag vände mig om i soffan för att pussas lite med min sötnos , sen blev jag liggande så ett tag åh det slutade med att jag somnade , älskar att ligga i dina armar ♥

gårdagen var mysig , phoenix var en söt liten tomte : ) vi käkade , öppnade julklappar (tack för matberedaren S&J) och spelade ett jätteroligt spel som hette "med andra ord" sen blev det lite tv åh sen gick vi upp åh la oss åh kollade på en lite annorlunda film haha fyfaen , men det var lite kul ^^

vi har lagt intresseanmälan på två 2:or idag också , vet inte om de var ngt åh ha men vi tänkte att kolla kan man ju iaf : ) Nu ska jag duscha åh sen fortsätta mysa. Imorgon blir det tapetsering hos Jess , jag ska vara sällskapsdam!




Kommentarer
Postat av: Veronica

"annorlunda film"

jag vet nog vad du menar era jävla porrbarn!!!! ;)

2008-12-28 @ 20:50:34
URL: http://metrobloggen.se/VonkeliVunk
Postat av: Carro

Vad e de för annorlunda film ni kikar på er snuskhumrar!!?;D

2008-12-31 @ 11:39:36
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0