allt det där är lika med noll , egentligen!

håller fullständigt med dig om det du skrivit , jag fallar ofta tillbaka åh känner besvikelse , ilska mm. Och i nästa sekund känner jag what the fuck , allt det där är lika med noll nu. Känslorna varierar från gång till gång. Och det var inte jag som vände ryggen åh gick tomhänt därifrån och utifrån allt som står skrivet så känner jag verkligen bara att " You don't know me at all "  så vad du egentligen tror , skriver , tycker är också lika med noll. . .det är bara svårt att sluta fundera. . .

helgen har varit great , skönt med en lugn helg faktiskt. Okey älskling , jag hade lite överskottenergi åh damp ifredags men det gick ju över : ) anyway , vi var bara hemma iaf. Satte upp julgardiner , stjärnor i fönstren mm så nu ser det väl lite "juligt" ut iaf. I lördags så åkte vi ut till restad som lovat , när vi kom dit var Becca åh dem iväg en sväng så då hade vi huset för oss själva ett tag mohaha : ) annat dagen/kvällen/natten bjöd på var god mat , tv , phoenixmys , godis , en mysig brasa åh mys med min sötnos ♥

idag lider jag av fruktansvärd mensvärk för alla som är intresserade :P Jag funderar på att köra en candra " stör inte , jag försöker ju förfan dö " haha. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0