grinig på självaste julafton!

ja , jag är förtillfället lite grinig. Jag har inte sovit på typ 2 nätter. Robban är dyngförkyld precis som förra gången vi var här vilket resulterar i att han snarkar som en tok när han sover. Jag har legat hela natten åh sagt typ: "Robban , lägg dig på sidan , Robban lägg dig på sidan" . Så himla jobbigt , jag avskyr när folk snarkar jag tycker tillomed det är jobbigt när folk andas tungt/högt. Men men han är förkyld åh det är endast då han snarkar åh har sig så det kan jag leva med : ) Men mitt humör blir lite svajigt när jag inte får den sömn jag behöver...

imorgon bär det av mot norrköping igen vi är dock inte hemma förrän på fre nångång. Det ska bli skönt att komma hem även om det är skönt åh roligt att vara här. Jag saknar vår stora säng , kissarna mm. Jag vill dock inte hem till vädret , då är minusgrader åh en massa snö mycket mysigare : )

nu ska vi visst käka lite gröt , men ha en fin julafton allihop : )

Kommentarer
Postat av: Veronica

det e faktiskt minusgrader här med nu :)

snöar till o med.. dock bara minimalt små, små flingor.. men ändå :D

god jul bejbi

2008-12-24 @ 12:58:14
URL: http://metrobloggen.se/VonkeliVunk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0