got nothing to say for the moment

idag har jag åh Robban varit barnvakt åt Phoenix för första gången : ) det gick jättebra. Han var inte ledsen en enda gång åh det verkade som att han inte ens märkte att Becca var borta. Det var mysigt , han är verkligen världens sötaste! : )

hemma nu , skulle ha åkt åh badat i ngn jättevarm skön pool där Phoenix går på babysim men självklart så kom tjejveckan idag + att jag är jättetrött då jag inte sovit nåt denna natt heller knappt åh det resulterar i att jag är sur , fryser åh känner för att bara burra ner mig åh sova tills jag är glad igen! Men det är lite skönt att få vara för mig själv en stund.

Igår blev det bio med pluttä , vi såg "vi hade iallafall tur med vädret igen" den var väldigt rolig faktiskt - se den! : ) Det fanns ganska många filmer på bio nu som jag skulle vilja se , det var länge sen. Tycker det varit skit mest....

nahe , jag uppdaterar er med ngt roligare när jag är på humör igen funderar på att dra igång "lips" åh skråla som bara fan nu när jag är ensam hemma haha... - vink vink

vånkan , du vet ingenting. En annorlunda film kan vara vad som helst ;D


Kommentarer
Postat av: Veronica

hahaha

okej... men så länge ingen säger något har jag mina funderingar :D

och om någon frågar kommer jag berätta för hela världen :D haha

2008-12-29 @ 17:30:10
URL: http://metrobloggen.se/VonkeliVunk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0