Fuck yaa right back ;P

Kriget börjar urarta , jag tror det är dags för hårdare metoder!

sitter åh läser lite gamla blogginlägg från förra vintern typ och för att förtydliga vånkans inlägg ( nyss skrivet ) så gick det till såhär enligt ett gammalt inlägg av mig som skrevs straxt efter incidenten:

(29/12-07)
Jag skitkass på att ljuga för verros brorsa , haha. Verro gick i smyg in och snodde choklad ur hans paradis ask. Några minuter senare ropar micke t mig: Zäta , var det gott med konservfrukt? Men jag hörde bara: "var det gott" och trodde direkt att han hade sett att vi snott choklad av han så jag svara: "Om det var gott med choklad?" hahaha. Buuusted!

Visste du ?
Att vånkan är smyg alkholist?

(20/12-07)
verro , är nya smygisen kom jag precis på. . .sitter här brevid mig nu och dricker cola , trodde jag. . .sen dyker värsta rom & cola aromen upp från ingenstans. .fyllot har tjatat hela dan om att hon är sugen och nu jävlar kl 2 på natten när vi ska hoppa i säng o kolla film börjar hon häva i sig hahahah. . .och försöker dölja det dessutom xD och nu ställde fanskapet vin på kylning o säger : "Det är endå så lite kvar" hahahaha. . . .

vånkan , du vill inte att suga på bla bla händelsen ska bli omtalat va ? MOHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0