different thought's

Jag saknar att ha ett jobb , så fruktansvärt mycket. Att ha en säker inkomst varje månad som räcker till det man vill. Just nu känns det som att det är räkningar åh måsten sen är pengarna i stort sett slut. Det där med att kunna unna sig själv saker finns knappt längre. (Men världens sötaste robban unnar mig ju faktiskt saker dåodå). Okey nu låter det som om jag är världens fattigaste åh att mitt liv är hemskt haha , det är inte det jag menar dock. Men ni fattar?! Det skulle vara så grymt skönt att ha en sysselsättning , ngt att gå till varje dag. Det känns som det istort sett står still på jobbsökarfronten , det finns inte mycket att söka då jag inte är chefsläkare osv. Jag söker det som går men det är fan inte mycket ska ni veta...

Jag hoppas ju på att få nåt annat innan men det känns som det är ännu en säsong på Halvars som gäller. Det gör mig absolut inget att jobba där , jag tjänar pengar åh har det ganska roligt där men som sagt det är ju bara ett säsongsjobb. Just nu vill jag bara att månaderna ska gå åh att det öppnar , jag är sjukt less på att gå hemma. Det är dåligt väder hela tiden och de flesta andra jobbar , inte alla men då har de mycket annat åh göra så ah , GE MIG ETT JOBB! : )

Just nu är jag sjukt sugen på att shoppa en massa också , kläder , underkläder , smink mm : ) När jag får ett jobb åh en första lön så kommer nog pengarna gå åt en hel del shopping , sen ska jag försöka spara : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0