ansiktsboken?

kan som vanligt inte sova så jag är inne åh kollar lite på facebook eller ansiktsboken som chrille brukar säga ^^ Jag vet inte om det är jag som inte förstått mig på facebook men jag tycker det är sjukt tråkigt ;s Jag går in åh kollar dåodå. Man blir ju bombad dagligen på mailen om en massa saker därifrån - sjukt irriterande! Och så är det ofta en massa random folk som addar en som vän , och som man oftast aldrig byter ett ord med så vad är meningen liksom. Att ha så mycket vänner som möjligt ? Njaa , ingenting för mig I guess : ) Carro bad mig dock att snoka åt henne ; ) hahaha. . .

Graaaaaaatz till vånkan som fått jobb : ) jätteglad för din skull , du kunde väl inte få ett mer lämpligt jobb om man utgår från dina intressen osv måste kännas kanon! ♥

gårdagen spenderade jag med carru åh peter. De bjöds på jättegod varm smörgåstårta , prat , tv åh mobbning av peter ; ) " han har så fina ögon na na na " haha - elaka jag!

kvällens planer känns lite hm oplanerade , men vi får hoppas på det bästa : )

later ,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0