And Im suppose to be the teaser? ; )

älskling , filåt att det blev så sent igår :P hoppas du lyckas hålla dig vaken på jobbet! Men egentligen så var jag helt oskyldig , till en början iaf ; )

Jag ska försöka lita på det du sagt/säger , det kommer/ är inte alltid lätt men jag lovar jag försöker åh det har jag gjort hela tiden bara att vissa dagar känns det värre än andra och det är väl då det kommer upp till ytan. Det är svårt att förklara känslan åh varför det är så jobbigt för mig för jag vet ju knappt svaret själv. Men utifrån det jag sa igår så kanske du kan förstå  lite bättre ( fast jag har endå svårt åh tro att du gör det ). Jag måste vara fröken svår asso , det kan inte vara lätt att hantera mig alla gånger åh jag kan förstå det. Det känns som om jag är ensam i hela världen om åh känna på vissa sätt fast jag vet och nästan dagligen hör/läser om folk som känner på samma sätt av ngn anledning. Detta tar upp stor del av mitt tänkande åh min energi vilket förstör både det ena och det andra. Så jag hoppas att jag inom kort kommer släppa detta , inte förtränga det utan verkligen lyckas släppa det åh inte må dåligt över det!

Om du visste. . .


ikväll blir det iaf julbord med robbans firma , men show åh såntdär roligt : ) - klädsel ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0