all day long : )

ohow , jag är trött i benen efter att ha sprungit på stan i flera timmar med carru. Som för bestämt så la vi undan en massa saker / kläder som vi ville ha. När vi var klara så gav sig Peter åh Robban ut på stan för att checka in det vi lagt undan och köpa det de gilla : ) det var en väldigt rolig åh bra ide tycker jag! Sen blev det chill hemma hos C & P åh vi blev även bjudna på käk , lite plocktallrik - jättegott , thank's a lot! : ) hel mysig dag.

vi kom hem för en stund sen , robban ska snart ner till mamma åh slå in julklapparna som han köpt :P åh jag ska passa på att slå in de jag köpt till honom , vet inte om det ska bli födelsedagspresenter eller julklappar ( han fyller år på tors ) men jag är iaf inte färdig med hans paket , måste besöka staden imorgon igen : )

på fredag åker vi till Vilhelmina , ska bli sjukt skönt att komma bort ett tag åh bara vara. Det är så skönt att vara där. Ser fram emot att träffa alla igen åh att få umgås hela dagar med min sötnos ♥

vi funderar på att plocka fram julgranen ikväll åh pynta den , mest för att se hur katterna kommer behandla den åh se om det är ngn ide att ha den framme medan vi är borta ;s förmodligen inte... MEN JAG VILL HA GRAN : )

later...

Kommentarer
Postat av: Candra

Cool idé!!!

2008-12-16 @ 11:25:50
URL: http://redhed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0